In progress

DSCN0877_edit

Ibland drömmer jag mig bort till om ett år när jag förhoppningsvis har kommit in på konstskola, att få spendera timmar varje dag i en ateljé åt att vara kreativ och göra det jag tycker så mycket om. Och se om det verkligen är något jag vill satsa på som yrke i framtiden. Det gäller att prova sig fram till en tillvaro man trivs med mår bra utav. Ikväll spenderades en kort tid framför skissblocket och oj så härligt det var trots att jag var tvungen att avsluta för att dra mig mot sängen. Min plan är att försöka bli färdig med denna teckning innan jag åker iväg, vi får se om jag lyckas med det. På gott och ont kommer jag antagligen enbart jobba veckan ut istället för till på onsdag nästa vecka, vilket innebär att jag får mer tid att spendera till teckning varvat med förberedelser. 24 dagar kvar nu till flyget går, tiden flyger iväg.

4 thoughts on “In progress

Leave a comment